Heeft u een klacht?

Een geschillencommissie die oor heeft voor uw problemen
Waar gewerkt wordt, worden er fouten gemaakt. Dat is bij u thuis of in uw professionele bezigheden zo, en dat is bij onze leden niet anders. Het zou hypocriet zijn het tegendeel te beweren. Toch heeft u er als consument of bedrijf alle belang bij uw kleding en ander textiel toe te vertrouwen aan de verzorgingsbedrijven die opereren onder het FBT-logo (bovenaan afgebeeld).

Zij tekenden zonder uitzondering immers een handvest dat hen ondermeer verplicht om hun volledige medewerking te verlenen indien u een klacht of geschil aanhangig maakt bij CACET vzw, de Commissie voor arbitrage Consumenten en textielverzorgers.
 
Gebruik de linken aan de rechterzijde om verder te gaan.
Lees verder:

Wanneer?
Wanneer kan u beroep doen op de geschillencommissie?

De geschillencommissie
Hoe werkt de commissie?

Onderhoudsetiketten
Etiketten voorkomen geschillen

Formulieren
Documenten nodig om een klacht in te dienen